Jules Verne Art

  • Veilig achteraf betalen bij aankopen t/m € 500,-
  • Gratis verzenden (Nederland) bij bestellingen boven € 50- en rest EU boven € 100,-
  • Automatisch online punten sparen om korting op te bouwen
  • |
  • |
  • Registreren

Het Online Spaarsysteem

Wat is dit?

Wij waarderen het enorm dat u gekozen heeft voor Jules Verne Art.. U kunt punten verdienen door verschillende activiteiten op onze website te ondernemen. Denk aan doorverwijzingen en aankopen die u doet. U kunt die punten gebruiken voor kortingen op uw aankopen. Dus hoe meer punten u verzamelt, hoe meer geld u bespaart.

Wie kan er meedoen?

Iedereen met een account is automatisch ingeschreven.

Hoe verdien ik punten?

U kunt punten verdienen door verschillende dingen te doen, inclusief het doorverwijzen van vrienden, en het doen van aankopen. Om alle manieren waarmee U punten kunt verdienen te zien klikt u op de 'Verdien punten' tab in het menu.

Hoe kan ik mijn puntenbalans zien?

Uw puntentotaal ziet u op iedere pagina in de onderste balk.

Hoe kan ik punten inruilen?

Selecteer de tab genaamd 'Punten inruilen'. Hier kunt u alle beloningen die we aanbieden zien. Wanneer u genoeg punten heeft, kunt u ze inruilen voor een kortingsbon.

Is er een limiet aan het aantal punten dat ik kan verdienen?

Nee. Verdien er zoveel als u wilt.

Kunnen mijn punten verlopen?

Ja. Als u geen punten verdient of gebruikt binnen 12 maanden, verlopen ze.

Wat betekent het als een status op 'Goedgekeurd', 'Wachtend' of 'Afgewezen' staat?

  • Goedgekeurd: Deze punten kunnen meteen worden ingeruild voor kortingsbonnen.
  • Wachtend: Deze punten moet nog geverifieerd worden voordat u ze kunt inruilen. Dit geldt voornamelijk voor doorverwijzingen en aankopen.
  • Afgewezen: Deze punten zullen niet worden toegevoegd aan uw account. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer u een aankoop annuleert (de punten zullen dan veranderen van ‘wachtend’ naar ‘afgewezen’)

Wat gebeurt er als een vriend die ik heb doorverwezen zijn bestelling annuleert of terugstuurt?

Uw bestedingspunten worden geannuleerd en zullen worden verwijderd van uw account.

Waarom is de balans op mijn account omlaag gegaan?

U of iemand die u heeft doorverwezen, heeft een aankoop geannuleerd of teruggebracht.

Ik heb een activiteit voltooid maar geen punten verdiend.

Het kan soms een aantal minuten duren voordat wij uw activiteiten hebben kunnen verwerken en de punten kunnen bijschrijven.

Kan ik mijn punten gebruiken bij de betaling?

Niet direct – lever eerst uw punten in voor een voucher die dan weer kan worden gebruikt bij de betaling.

Hoe kan ik me uitschrijven uit het programma?

Als je niet langer punten wilt verdienen kunt u contact met ons opnemen en om een uitschrijving vragen. Met uw uitschrijving zult u alle punten verliezen die u heeft opgespaard.

Wat gebeurt er als ik me uitschrijf en later besluit me weer aan te melden?

U kunt jezelf altijd weer inschrijven, helaas zijn uw verdiende punten dan verloren gegaan en start u weer met 0 punten.

Waar kan ik een probleem melden of feedback geven?

U kunt daarvoor het normale contactformulier gebruiken.

Volg ons:

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

© Copyright 2017 Jules Verne Art - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce